Jak reklamovat zboží
Odeslání zásilky kurýrem nebo poštou na adresu:
- Mailstep hala D2 - Topforsport
Do Čertous 2760/10
19300 Praha 9
- Pokud je produkt vadný, ihned jej pošlete zpět a nepoužívejte ho.
- Při posílání balíku Českou poštou zadejte tel. 607 054 356. Toto číslo není kontakt na zákaznický servis.
Krok 1
Vyplň reklamační formulář online v přehledu svých objednávek.
Nezapomeň uvést svoje číslo účtu.
Vyplněním formuláře získáš číslo tvé reklamce.
Krok 2
Zabal zboží do krabice spolu s kopií faktury, na kterou uveď i číslo reklamace.
Originální krabice není nutná. Nepřijímáme zboží, které je špinavé či mokré.
Krok 3
Balíček předej na poště.
Poštovné hradí zákazník, neposílej na dobírku.
Osobní předání na této adrese není možné.
Krok 4
Dáme ti vědět e-mailem, jakmile k nám zboží dorazí.
Reklamaci vyřídíme do 30 dní od obdržení požadavku a o výsledku tě budeme informovat.